Gäst Åsa Hermanson Postad 9 Oktober , 2004 Hej! Jag har precis köpt en ny båt. Förre ägaren trodde det är en Uttern 460 men det tror inte jag! Är det nån som har en idé om vad det kan vara för något?? Tacksam för svar! Åsa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roblon 0 Postad 9 Oktober , 2004 hej din båt påminer lite om en bahama, såg denna bild på blocket. den e nog lite längre än din, men ganska lik.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gunnar Jansson Postad 9 Oktober , 2004 Är nog garanterat ingen Utter. Den du visar är nog en båt med rätt många år på nacken. Är nog nån importerad båt tror jag. MVH Gunnar J. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 9 Oktober , 2004 Hej. Jag tror också att det är en Bahama, men av äldre modell än den som roblon hade hittat bilder på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Åsa Hermanson Postad 11 Oktober , 2004 Hej igen! Skickar en till bild. Båten är 4.40 m lång och 1.70 bred. Om det är en Bahama, tror ni då att det är en Bahama 15??? Åsa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser