danielj 0 Postad 28 September , 2010 Hej undrar om det är någon som vet var man kan köpa aluminiumfönster till båtar. Såg att det var någon som köpte från holland kan de stämma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 28 September , 2010 Det stämmer,jag köper de i Holland det är nästan halva priset jämfört med här. Man kan får de med tonad glas,isolerglas,gummi avverkningslist, aluminium avverkningslist eller trälist. Herman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
danielj 0 Postad 28 September , 2010 Hej! Hur bar du dig åt när du köpte dom?Har du någon hemsida till de företaget som tillverkar fönsterna? Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 28 September , 2010 Jag bygger special alubåtar enligt önskemål,mest till myndigheter och beställa då fönster via min konstruktör i holland eller skickar masonit mallar om jag får nåt jobb via en svensk konstruktör. Du kan kolla på www.plasmans-scheepsramen.nl Senast ändrad av alubatar | 28 september 2010 | 22:03 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser