Gymmarn 0 Postad 13 Juli , 2010 Vet någon om man kan köpa renoverade drev till omc 5,7? Eller e det bara nytt som gäller? Behöver troligtvis nytt överhus och har inte pengar till ett nytt just nu.... mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 14 Juli , 2010 Köp ett på Blocket men betala inga överpriser eftersom ett Cobra KAN (rätt ofta) ha gått med feljusterad växelvajer och således har fått utstå en massa slitage. En vild chansning mao. Mellan 5 - 10000 får du räkna med. Såhär års kan det vara ett sug efter Beg Cobra eftersom dom går sönder rätt ofta. Satsa sedan på ett begagnat VP SX istället så slipper du krånglande microbrytare och all justering på växelvajrar etc! Jag har haft 2 rasade Cobra så jag vet. SX är en dröm! Du behöver en ny växelvajer och ett nytt pivåhus. Du borde kunna hitta ett drev för under 20 000. Pivåhuset ligger på 5500 om jag inte minns fel men du får en ny båt med bättre prestanda efter ett sådant byte, tro mig! Edit: Glömde en nolla på priset.... Senast ändrad av Fredric_sthlm | 14 juli 2010 | 09:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gymmarn 0 Postad 14 Juli , 2010 tack för svar!! mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser