Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
snottra

CASCADE KLUBB

Rekommendera Poster

Hej undrar om vi ska börja en cascadeklubb ,det pratades om det för många år sen här men luften verkar gått ur ,så jag startar en ny tråd ,så får vi se hur den utvecklar sig .

Till alla cascade vänner ,väntar på sommaren nu ,så man får lägga i sin cascade och njuta Cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vet faktiskt inte vilken årsmodell det är. Har försökt att maila Fester här på MG då hans Cascade verkar stämma rätt bra med min när det gäller vad han har skrivit om motor/drev/kapell/tank.

Men jag har inte lyckats att få iväg något mail ännu, kan vara att han inte är aktiv här längre ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min är den nyare lite kantigare modellen. Har dock inte så mycket koll på när dom bytte utseende. Tycker det är lite dåligt med info om dessa båtar på nätet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack. Liknar din, har du också tak över styrplatsen ? Har sett att dom finns med kapell över styrplatsen också.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack. Liknar din, har du också tak över styrplatsen ? Har sett att dom finns med kapell över styrplatsen också.

japp har tak och taklucka ,så man kan titta ut när man kör ,och sitta på taket å styra med fötterna när det är fint väder ,har skaffat mig autopilot ,så nu kan man sitta vart man vill :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Provade också att sitta på taket i somras, det var rätt gött med utsikten. Det närmaste autopilot jag kommer är sambon och det fungerade riktigt bra ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...