kennan423 0 Postad 30 December , 2009 Kollat på plotter och har tänkt mej i prisklasserna 10-12,000 då borde man få en bra, men sedan skall man ju köpa sjökort med för några tusen, finns ju allt att ladda ner via internet någon som vet om det finns sjökort, jag skall givetvis köpa ett men är lite nyfiken, har sökt en del men nte hittat något på nätet, Finns det, eller går inte sådant att kopiera? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 30 December , 2009 I stället för att svar får du en hint var du kan söka svar/et. Ifall du under sök i forumets sökord skriver ex digital sjökort lär du vara sysselsatt under den närmaste framtiden. Ett gott slut och ett gott nytt år!/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 1 Januari , 2010 All navigationsteknik som sitter i min båt uppgraderades i våras. Valde då Furuno till allting utom kamerorna i motorutrymmet samt i aktern. Kan varmt rekomendera det märket. Annars tror jag att Jula har lite sånt om du vill komma ner i pris. Passa dig för import bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser