Panda 0 Postad 15 Juni , 2004 Har lite problem med min Wallas 1800. Retur bränsle nippeln, den som kopplar under förbränningskammaren till returslangen har fått skadade gängor. Finns det reservdelar, eller kan man täta slangekopplingen ändå??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas_LLA 0 Postad 15 Juni , 2004 Tja! Prova kolla in på: http://www.varmedoktorn.net/3.html Annars så är det juh bara ett skvallerrör så det är juh inget tryck där. /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Panda 0 Postad 15 Juni , 2004 Ah, thanx, där fanns den... Hittade just en i Hjärtmans katalog också... Det ska inte vara tryck i den, men jag har haft problem med läckage. Så det är dags att göra något åt den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas_LLA 0 Postad 15 Juni , 2004 Hadde en hammarlack Wallas, den började det brinna i. Så nu kör jag Eber med element. Men bara det blir tätt så... /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Roffe Postad 16 Juni , 2004 Det skall inte vara tätt, returen ska droppa ner i en mässingshyllsa och vidare ner till tanken i en slang..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McDz 0 Postad 17 Juni , 2004 ringde dit och frågade efter lite prylar som även vi behöver till en 1600 och det verkar som de har prylarna... ska åka dit i morgon och förhoppningsvis handla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser