leis 0 Postad 13 Oktober , 2008 Hallå alla Bli medlem i plastsnipeklubben.Klicka på rutan nytt medlemskap ovan. Inte lätt att göra när den försvinner när man är inloggad. Hur gör man??? Hälsningar Leffe Söderström Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 4 November , 2008 hmm skumt, funkar för mig (i alla fall om jag försöker bli medlem i ngn annan klubb). Om du har möjlighet kolla på en annan dator. Blir det likadant om du försöker bli medlem i ngn annan klubb? Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
leis 0 Postad 5 November , 2008 Hallå Patrik Om man sökt tidigare men ännu inte har blivit godkänd så uppstår tydligen problemet.( Har läst i en tidigare tråd). Jag har förut fått mail från dig om mitt båtinnehav och har svarat men det har tydligen inte kommit fram. Jag har en seglare en snipa. Helgarderad. Kolla min sjöbod. MVH Leffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 141 Postad 5 November , 2008 En fråga om annan klubb... vet ni -eller överhuvudtaget någon på forumet- om det finns en klubb för Ancas Queen...? Jag har både sökt på forumet och googlat, men inte hittat någon... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 November , 2008 Hmm, har inte fått ngt mail av dig, men kollade din profil nu och visst självklart ska du få bli medlem . Välkommen! Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 November , 2008 Tyvärr ingen aning om det finns ngn. Men det skadar inte om du själv startar en klubb här på maringuiden. Det finns ju ganska många ancas queen i drift så intresset finns säkert. Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser