Hustler 0 Postad 31 Augusti , 2008 Hej, har köpt en Johnson 35 hk från 198* Finns ett 12 v uttag på sidan för laddning av batteri, eller? Det jag undrar är vart jag kan få tag på en hankontakt att ansluta där, är det något speciellt för denna motor eller är det nåt standard som inte är specifikt för utombordare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 31 Augusti , 2008 det är bare ett belysnings uttag för ev lanternor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hustler 0 Postad 31 Augusti , 2008 Jaså, det var snålt! hur mkt kräm får man ut ur det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 31 Augusti , 2008 60watt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hustler 0 Postad 4 Oktober , 2008 Kan jag koppla en länspump som drar 2,5 ampere till det uttaget? enligt mina beräkningar är 60w/12v = 5 A.. men inte säker på om jag räknar rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 4 Oktober , 2008 det kan du Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 4 Oktober , 2008 Kolla bara så att den inte ger ut växelström, annars finns likriktare att köpa till, som gör att du kan ladda ett batteri Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hustler 0 Postad 8 Oktober , 2008 det är växelström, så ska sätta dit en likriktare, vet du vilka kablar som är vilka? det är tre stycken.. vad gör den tredje? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser