Albin-Anna 1 Postad 5 Maj , 2008 Jo, jag vet att det inte är riktigt min avdelning, men jag frågar för en kamrat som just har importerat en. Att det inte verkar finnas mallar någonstans har jag förstått efter att ha ringt runt. Men alla ni Sea-Ray'are kanske vet. Har för mig att det var en Sea-Ray 250 Sundancer '97 (men eftersom jag har teflonminne och inte kan ett smack om Sea-Ray så vet jag inte om jag säger helt rätt). Kom igen nu Sea-Ray - denna är ni sugna på... Och allra helst västkusten eftersom jag gissar att kapellmakarna vill se båtskrället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 5 Maj , 2008 Du lär knappast springa på någon som har en mall till en jänkare. Möjligtvis till någon bayliner eller sea ray 240. Beställ handsytt eller kontakta Marina Marbella i stockholm. Alt. som jag hade gjort om jag varit Albin -Annas vän, beställ från USA. (Great lakes boattop) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ranger 0 Postad 5 Maj , 2008 Till min Chaparral heter tillverkaren Taylor made (motsv). Kolla där. Billigt att importera idag... /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser