10159mike 0 Postad 25 Mars , 2008 Hej,skrev en fråga om detta 23/3.Jag får nog höja ribban från 100K till ca 200K för att få ett litet större urval.Det som jag mest gillar av dom föregående föreslagna modellerna är Twister 500 förberedd för dykare eller Buster L eller X.Min sambo är inte specielt impad av alubåtarna,??? Finns det något annat som kan vara användbart med tanke på tunga dubbelpaket, ca 50 Kg st.Det sliter bra på en fin inredning.Twister båten har en Suzuki DF 60 motor från 06 är det en lämlig motor till denna båt eller för liten? Även båten är från 06 är 153 000 Ett bra pris? prutas till?Tacksam för alla förslag/svarMvh, Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 25 Mars , 2008 är hon mer impad av plastbåtar så fråga henne vad hon tänker göra om du druttar på ändan med 50kg tub på ryggen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 26 Mars , 2008 Hej, Du undrade om 60hk räcker, Min Twister 550 har en 75hk evinrude di och det räcker långt.Planar lätt även med mycket last. Fiskefeber (tidningen har provkört den och gav beröm även åt stabiliteten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser