Seagate 0 Postad 10 Februari , 2008 Tja! Hjälp!! Hur kan man ändra båtens info, om man tex. har bytt motor satt i en större tank mm. Har bara hittat där man kan skriva kommentarer om båten... Som det är nu stämmer inte mycket Tack för tipz... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 10 Februari , 2008 Det som en gång är ristat i sten går icke att sudda ut! Kanske kommer MG in i internet- och itåldern nu, i och med serverbytet som kostar 500000 (*wow* den inköpschefen hade jag sparkat på stående fot), så medlemmar kan uppdatera sina ögonstenar och nya medlemmar kan välja det motoralternativ och utrustningsalternativ som de faktiskt har! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 11 Februari , 2008 Ja hur i h-e uppdaterar man båten man lagt in i båguiden?? jag skrev fel och nu är det förseglat som solomons grav!!?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 11 Februari , 2008 Tja! Vi får hoppas att det går att ändra. För när jag är klar stämmer inte mycket av vad det står där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 14 Februari , 2008 det är ändå ingen som bryr sig om vad du har för båt förresten tycker jag det ser ut som en bil på bilden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 339 Postad 15 Februari , 2008 I båtguiden ska de vara någon form av standardversion av båten. Om du byter tank och motor ändrar du det i din profil under Förbättringar och där kan du ändra hur många gånger du vill! Tanken är väl att man som spekulant ska kunna få reda på hur en båt med största sannolik har sett ut i Båtguiden, inte hur en enskild individ mekat till den. Annars blir det lite rörigt med en vanlig men äldre båttyp där alla ägare mekat och förändrat båten under alla år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 15 Februari , 2008 Och det är den ultimata lösningen för ett webbaserat båtregister baland registrerade medlemmar, där medlemmarna vill visa sina egna båtar med egna aktuella data? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 Februari , 2008 Om nu min båt råkar ha en gammal Mercury och inte en Yamaha som det står i Båtguiden ska det då ses som en förbättring? Jag trodde att detta var fixat eftersom dom tittade på det för ett år sedan, men dom kanske ser dåligt? Skrivet: 08 januari 2007 | 09:26 Hej, Håller med dig. Vi tittar på detta. Du kan tillsvidare lägga in denna information i fältet för förbättringar. Mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser