-040- 0 Postad 20 Oktober , 2007 Nu när hösten börjar komma så hade varit skoj att veta vad folk har för idder som dom hade tänkt göra med sina båtar,Även vad dom har gjort under åren tips,trix & smarta lösningar m.mgärna lite bilder / uppfinnarejocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dykarn 2 Postad 21 Oktober , 2007 Hej Fick själv lite nya tips inför vinterförv. häromdagen: - Vitlöksknippe torrboll i kabinen = håller mögelsporerna borta - Klorinvatten i kölsvinet (efter rentvättat) = håller rent o motverkar beväxning/fäste för organismer - Ta hem kapell för inomhusförvaring i värme = inget mögel Har dock ej prövat de första 2 ännu, men skall i vinter. Tänkte försöka fixa ett rör i rostfritt som ankarolina-hållare i aktern, får se om man kan få hjälp med detta på jobbet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser