Seamus 0 Postad 16 Maj , 2007 Fräs strimlad kassler eller skinka i smör el dyl. Tillsätt svartpeppar Häll på matlagningsgrädde (så mycket sås som du vill ha). Låt puttra en stund. Smula i grönmögelost el liknande (anpassa smaken till familjen. Servera med pasta och sallad. Man kan ha i vad man vill - grönsaker, svamp etc. Bara fantasin sätter stopp. En snabb och lätt rätt att laga! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Maj , 2007 Låter lite namnam det där med mögelosten.. Får man servera schnapps till oxo? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 16 Maj , 2007 Kanske en liten klick sambal oelek i detta gör det ännu mumsigare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Maj , 2007 En scnappps passar till allt om tilfället är rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Veglarn Postad 16 Maj , 2007 Det låter verkligen gått, kul med mattips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 16 Maj , 2007 Kul med mattips och kul med scnappps! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Veglarn Postad 16 Maj , 2007 Ja, men jag tillhör just nu AA. Anonyma alkoholister efterssom jag bytt namn och ingen vet vem jag är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser