brasso 0 Postad 2 Maj , 2007 Hej, Jag har just köpt en Marieholm Sweet Sixteen och skulle behöva komma i kontakt med någon duktig person som kan hjälpa mig att fixa till en del detaljer. Kan någon ge något bra förslag? Mvh. Olof Forsberg, Åsenhöga (som ligger 5 km från Marieholm där båten är tillverkad en gång i tiden) Tel: 0370-333203 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 2 Maj , 2007 Hej. Är det inombordare på den?? Det ser ut som så på kortet. Kan du inte skicka över lite fler bilder på den ! Jag har haft lite planer på att köpa en sådan och renovera upp. Mvh Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brasso 0 Postad 3 Maj , 2007 Ja, det är inombordare. Tydligen tillverkades inte speciellt många med inombordare. Här kommer några bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 3 Maj , 2007 Hej. Det blev inga bilder ! Du kan skicka över dom på palmquist@comhem.se Varkar mycket intressant. Jag har haft planer på att köpa en Sweet Sixteen och bygga om till inombordare men jag hade ingan aning om att det fanns orginal. Vad sitter det för motor och drev på den ? Du får hemst gärna skicka över så mycket bilder som du kan/vill. Så att jag har lite riktlinjer att gå på om jag skall börja bygga. Mvh Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser