Gå till innehåll
torsdag 25 september 2025
Gäst Susanne

Båttransport Åkersberga-Stenungsund på lastbil

Rekommendera Poster

Gäst Susanne

Hej vi skulle vilja tranportera vår segelbåt 8,12X 2,74 höjd tot ca 3,40 masten är 10 m med kranbil ( ligger i en villa trädgård)mellan Åkersberga och Stenungsund det är möjligtvis ingen som skall åt andra hållet ,eller ungefär?? tar tacksmt emot tips om bra transportörer som inte är allt för dyra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Martin

Hej! Jag transporterade min båt från Rosersberg till Stenungsund våren 2000 på lastbil. Jag kommer inte ihåg hans telefonnummer men han kör bodar för Indus hyrmoduler (0303-39 04 00). Han är ibland i Stockholmsregioner och kan ta med sig en båt på returresan. Han heter Harry. Han var det billigaste som jag hittade. Lycka till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gorant

Han heter Harry Wik och har telefonnr 0703-291670. Jag anlitade honom vintern 2001 för transport Västerås - Alingsås. Han gjorde ett bra jobb till bra pris. Gorant

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Susanne

Hej jo vi använde oss av Harry & Kent ( idetta fallert Kent) mycket nöjda!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Erik Arkstedt

Hej, jag skall eventuellt transportera en motorbåt (Ockelbo DC 21) från Göteborg till Åkersberga. Håller på med lite benchmarking kring priser (inom kort) Intresserad av samordning (borde kunna innebära bättre pris)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst andreas

Hej Erik! Jag ska transportera min båt från täby till Uddevalla, det kanske kunde passa för en liten samtransport? andreasepost@tiscali.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Lasse

Grentzelius Båtfrakt AB har med beröm fraktat min Monsun från Västerås till Höganäs. Besök www.batfrakt.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Anders Bjartell

Hej! Jag skall försöka hitta en bra åkare för att transportera en Bianca 28 från Stodkholm (Djurö) till Mlamö. Finns det någon som är itnresserad av samtransport för att dämpa kostnaden? Svar till Anders Bjartell 070 595 2683

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...