96an 0 Postad 31 Mars , 2007 jag funderar att köpa en selva utombordare 35 hk är det bra grejer,eller va tror ni Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigl 0 Postad 31 Mars , 2007 Skeptisk till Italiensktillverkade produkter, de är inte direkt kända för kvalitet. Kan nog bli svårsålt. skulle nog satsa på mer etablerat märke med kvalitetsrykte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 31 Mars , 2007 Jag har hört ett par, tyvärr inte imponerad. Men det kan ju vara bra grejer i alla fall. Jag är för gammal för att pröva på något oprövat kort. För mig är det gamla välkända märken som gäller och då också motormodeller som har ett par år på nacken. På så sätt slipper jag ifrån barnsjukdomar osv. Nytt är nog bra men djävligt dyrt och tidskrävande ifall det djävlas. Vilket gör att vår allför korta sommar försvinner under väntetiden. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 31 Mars , 2007 Hej, Kolla på Tohatsu istället, en av världens största tillverkare av utombordsmotorer. Deras lilla 40 hk 2-taktare bör funka bra, finns även i direkinsprutad version 40 TLDI. http://www.tohatsu.se/index.php?id=13290 Säger inte att Selva är dåliga motorer men de är en relativt liten tillverkare på marknaden. Dock är en del av deras utombordare Yamaha kopior. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
96an 0 Postad 10 April , 2007 jag köper en mercury 30 2006 i stället va 34000 är det bättre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser