Gäst Korken Postad 20 December , 2006 Om jag förstår ditt inlägg rätt (som är offtopic i förslagstråden) kan ni inte flytta inlägg dit de skulle passa bättre? Ni kan heller inte radera enskilda inlägg, eller flytta en tråd som hamnat snett/fel, utan endast gå in och editera i befintliga inlägg? Dessutom bakbundna till de forumdelar ni är tillsatta i? Då förstår jag varför det inte har fungerat med moderatorer på den här sidan. Det är ju som gjort för att skapa konflikter och tjafs! Varför tillsätta moderatorer i ett forum när de inte kan moderera? Hur många tjafs hade kunnat undvikas om moderatorn haft möjlighet att flytta trådar, ta bort enskilda inlägg, flytta enskilda inlägg, mm. dvs normala moderatorsfunktioner? Jag skulle nog här vilja lägga all skuld för det tjafs och bråk som varit om och kring moderatorer och dess handlande på siteadmin, som tydligen inte har den ringaste aning om hur forum med moderatorer drivs. Ingen skuld anser jag ska falla på varesig moderatorer eller medlemmar i detta fallet! Haha, låta 15 medlemmar gå in och editera i andra medlemmars inlägg och inte kunna göra något annat, vad tusan tänkte ni med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 20 December , 2006 Vi kan flytta hela trådar. Vi kan inte flytta/radera ett visst givet inlägg (därav XXXX) Kul att se att du förstår att det kanske inte alltid är helt lätt. NU ska jag sova Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 20 December , 2006 Det går fortfarande inte att editera i inledningsinlägget! Edit i ovanstående: Haha, låta 15 medlemmar, varav två avgått, gå in och... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 20 December , 2006 OK, men det är ju helt rumphugget ändå... Men om du nu anser att det inte är så lätt borde du kanske försökt göra något åt grundproblemet istället, dvs övertalat admin att det inte funkar att moderera utan moderatorsverktyg! God natt på dej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser