Sahlback 0 Postad 30 Augusti , 2006 Hur långt ut från kusten har man täckning och vem har bäst? Om man t.ex. åker till Skagen från Gbg. Har man täckning hela vägen lr är det dött innan det växlar till Danmarks nät? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tcrona 0 Postad 31 Augusti , 2006 Jag har kört sträckan några gånger och skulle säga att täckningen försvinner ungefär samtidigt som du slutar se land, d.v.s. du har ingen täckning minst 1/3-del av sträckan. Jag har Comviq med 3G. /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 31 Augusti , 2006 Strax söder om Falkenberg har vi dansk mottagning mest för jämnan, detta på land (dåliga svenska förhållanden....) Vet inte hur långt det är till danska sändaren (Anholt?), men man ser definitivt inte dit!!! Har vanlig Comviq, får ett urval olika danska... /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 31 Augusti , 2006 Tack för svaren. Då vet jag var jag ska undvika motorstopp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser