mae222 5 Postad 19 Juni , 2006 jag har ett stort problem med min vp100a sköld, plastbiten som håller i kulan till styrningen går sönder hela tiden och den är JÄTTE svår att få tag på.den gåt sönder 3 gånger nu. jag har bara hittat begande plast bitar , men av någon aledning går den sönder igen. och vatten forsar in när vågorn slår mot aktern. tredje sommmare med samma haveri. är det någon som har något tips ? /MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 19 Juni , 2006 Hej har du hört med en volvo penta handlare. Jag beställde en för några år sedan var inga problem. enda problemet var att dom var dyra vill minnas att de kostade ca 700 spänn. mvh Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mae222 5 Postad 19 Juni , 2006 jag frågde 2 volvopenta handlare för 3 år sedan och fick av båda svaret att den reservdelen inte säljs längre. jag har också kontaktat en firma som skulle tillverka up en i rostfritt för 2000kr. Phu, är det ingen annan som har samma problem ? just nu ska jag försöka sätta på en växekspaks damasker över styrstaget så båten inte sjunker i hamnen så länge. )-: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser