Gäst RobertLind Postad 19 Maj , 2006 Hur anger man graden av långsinthet? distansminuter, farenheit grader, bågvinklar eller vad då. kan väl i alla fall inte vara taxöron. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 19 Maj , 2006 Det mäts i ekelundare det! skala ett till tio. Där ett är ett år osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 20 Maj , 2006 Sen kom jag o tänka på hur dumhet räknas i vilket mått...det räknas i peter_k-mått! En peter_k = Ska vara intagen. En halv peter_k = bör fortfarande befinna sig under uppsyn av läkare, dock på sluten avdelning. En kvarts peter_k = Kan fungera på gruppboende Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 20 Maj , 2006 hehe... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 422 Postad 20 Maj , 2006 För lågt att kommentera... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 20 Maj , 2006 Ingick , ? (förresten vad är det för ord) , i diskussionen som ni förde som ett litet skämt. Ber om ursäkt offentligt Och hoppas att du kan glömma,,,?,,,äh systemet var öppet till 15,00 idag,syns på chatten. Hade Lazy hälsar och Karin, Hade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 20 Maj , 2006 var lugn...peter_k glömmer aldrig en oförätt...eller en efterätt heller för den delen...ibland är det bra o ha en vän för livet....jag menar ovän...stavade fel där...sorry Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 20 Maj , 2006 En WOHo vän , det verkar bra tycker jag,det kan behövas eller det behövs. Tillbaka till beräkningar, mattesnillet ett.........Nä, inte en lörda. Det har, eller jag har, varit tvungen att dricka cuba libre hela j:a kvällen,kärringdricka!!Nu äntligen har alla lagt sig,så nu tar vi fram medicinen.Trevlig kväll på er alla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 28 Maj , 2006 Någon som provat en sån här, hjälper den mot långsinthet? Behöver jag en inverter? Karnak hjärnvågsharmonisator® Hur fungerar Karnak hjärnvågsharmonisator®? Karnak hjärnvågsharmonisator® baseras på vetenskaplig forskning som visar att en nedsättning av hjärnans cellulära aktivitet, dvs. i det energetiska och informativa kommunikationssystemet som i sin tur regleras av elektromagnetisk energi, kan REAKTIVIERAS - REVITALISERAS. Anmärkningsvärda fördelar kan uppnås genom att sända plus ( ) och minus (-) pulserande elektromagnetiska fält (EMF) av mycket låg energi och intensitet inom området 0,5-15 Hz till hjärnan med hjälp av speciella elektromagnetiska spolar, och därigenom normalisera hjärnvågornas funktionalitet. Stimulering av hjärncellerna med rätt elektromagnetisk frekvens ger den nödvändiga energin som krävs för återställning av hjärncellernas normala funktion. Karnak hjärnvågsharmonisator®, som har utvecklats av professor Luciano Muti, har framgångsrikt testats av forskare vid Polytekniska Institutet i Milano. Man har hittills inte funnit några negativa sidoeffekter. Karnak hjärnvågsharmonisator® har under en längre tid använts framgångsrikt på patienter inom psykiatri, allmänmedicin, alternativ medicin och energimedicin. Medan höga frekvenser kan orsaka skador eller rubbningar på en persons hjärn- och kroppsaktivitet, har man inte kunnat finna sådana negativa effekter hos hjärnvågsharmonisatorn. Man anser inom forskningen av elektromagnetiska fält att de låga frekvenserna, som används av biofysiker världen över, har en hälsosam effekt på hjärnans aktivitet. Karnak hjärnvågsharmonisator® är en väl testad och patenterad elektromagnetisk stimulator som agerar på extremt låga frekvenser . Utrustningen är CE-märkt och håller sig till CE säkerhetsstandard, och orsakar inga som helst skadliga effekter. Regeneratorn arbetar på 24 volt, och en transformator som sträcker sig från 110-220 volt/ 60-50 Hz placeras på utsidan av maskinen, vilken kopplas till ett eluttag. http://www.innovumfriskvard.com/Html/celeste_atgard.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 29 Maj , 2006 Långsint vill jag nog inte påstå att jag är. Men blir jag däremot tjurig på någon, då kan det hålla i sig jäävligt länge...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 29 Maj , 2006 Undrar om den är jordad? Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 29 Maj , 2006 Man blir kanske jordad om man använder den, 6 fot ner! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 29 Maj , 2006 den är ju av slagtålig hammarplast, du har väl inte jordat trädgårdsmöblerna eller.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 1 Postad 29 Maj , 2006 Köp svenskt... http://www.elekta.com/site_dbase.php?form_link_id=100225 Det verkar ha hänt en del sen vi byggde prof.Leksells första lessionsgenerator. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 29 Maj , 2006 Använder man den apparaten är det stor risk att man hamnar på en långsegling tilsammans med JohanHakansson! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 29 Maj , 2006 Den nya straffskalan i sverige: Straffet blir 6 månaders långsegling med JohanHakansson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 29 Maj , 2006 är han jordad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben Postad 29 Maj , 2006 Inte ännu, men med den attityden.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 29 Maj , 2006 hangman _ _ H _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ O _ _ _ _ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 30 Maj , 2006 denna Johanhakansson är det namnet ett alias för ngn annan här på MG ? I såna fall är det ett väldigt hårt straff! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser