rillez 1 Postad 21 Februari , 2006 hej behöver hjälp med att hitta en hydralstyrning till min flipper 580 cabin.efter mycket velande hit o dit har jag äntligen köpt en ny motor.min yamaha 2 takt får åka vidare på en ny båt i norrbotten.men till saken har en gammal o sliten teleflex styrning monterad i båten o det är dax att byta ut den mot en hydralstyrning.jag undrar är det nån som monterat hydral i sin flipper 580 förut o kan rekommendera nån speciell styrning.det är ju ganska trångt i motorbrunnen i en sån flipper som jag har.jag vill även kunna tilta upp motorn rejält vid lastning o landstigning.tror att det skulle kännas säkrare med en hydral.ska väl montera ny motorn ganska snart o vill nog montera styrningen när jag har båten i garaget.motorn som ska monteras är en suzuki 140 hk fyrtaktare. mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Floppa 0 Postad 21 Februari , 2006 http:www.flotecmarin.se Rekommenderas varmt. Köpte en Mavimare 150B där förra året. Bör fungerar utmärkt även på din båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 22 Februari , 2006 hej floppa har kollat in hemsidan o även pratat med dom såg ut att vara rejäla grejor.alla andra som jag kollar på ingår inte slangarna men det gör det på deras.så den är beställd tack för hjälpen mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser