UlrikaH 0 Postad torsdag kl 08:01 Jag har köpt en Sting 610S årsmodell 2016. Ägaren hade ingen manual över mätarna och dess alla funktioner. Är det någon som har och kan hjälpa mig? Sitter en Evinrude E-tec 115 på båten. Har precis sjösatt, men det lilla jag hunnit köra känns den väldigt pigg Hälsningar Ulrika Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mercury_44XS 726 Postad torsdag kl 08:48 Ta en bild på motorns typskylt, sitter på någon av fästbyglarna (tror SB) så man kan läsa fullständig modellbeteckning och serienummer, så ska jag se om jag hittar en instruktionsbok. För det är väl motorns instruktionsbok du menar eftersom instrumenten tillhör motorn. Står det BRP, Evinrude E-Tec och/eller I-Command i instrumenten? //Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UlrikaH 0 Postad torsdag kl 09:43 53 minuter sedan skrev Mercury_44XS: Ta en bild på motorns typskylt, sitter på någon av fästbyglarna (tror SB) så man kan läsa fullständig modellbeteckning och serienummer, så ska jag se om jag hittar en instruktionsbok. För det är väl motorns instruktionsbok du menar eftersom instrumenten tillhör motorn. Står det BRP, Evinrude E-Tec och/eller I-Command i instrumenten? //Pär Tack, jag kollar när jag är vid båten nästa gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser