Gå till innehåll
fredag 26 juni 2026

SeaMaster560wa

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    607
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SeaMaster560wa

  1. Hej! Har precis köpt mig en SeaMaster 560 wa med Evinrude E tec 90 hk modellår 2011. Enligt alla sidor jag har kollat på så verkar det som att det enda man ska göra de första 3 år / 300h är att vinterkonservera motorn vilket den gör själv. Nu till min fråga till Er som har E tec. Brukar ni innan vinterförvaringen även byta växelhusolja? MVH Kent
×
×
  • Skapa nytt...