Hej! Har precis köpt mig en SeaMaster 560 wa med Evinrude E tec 90 hk modellår 2011. Enligt alla sidor jag har kollat på så verkar det som att det enda man ska göra de första 3 år / 300h är att vinterkonservera motorn vilket den gör själv. Nu till min fråga till Er som har E tec. Brukar ni innan vinterförvaringen även byta växelhusolja? MVH
Kent