Hej har en undran, pga av lite olika uppgifter. trodde själv att gösen lekte innan gädan i vikar och vass. men enligt samtal idag. så var det svår fångat gällande gös NU. Fråga: vart ska man söka idag i mälarn grunt eller djupt. Fri sjö eller vikar. är ingen specialist. har lyft ngr gösar under åren både i mälarn o skärgården, men utan nån direkt kontinuitet så att säga gällande årstid och tid på dygnet. Niklas