Gå till innehåll
onsdag 24 juni 2026

per5

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    7
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om per5

  • Placering
    Kadett
  1. Hej igen Jeg fandt ud af at anoncen er fra 2007 .. Men ellers kan du prøve at henvende dig til Stigfjordbåter de laver en stigfjord 23 som er en Albin 23 mvh. Per www.stigfjord.se
  2. Hej Badan Der var for nogle år siden en der lavede hardtops til albin 23...Til kr. sv. 7.000,00 Jeg ved ikke om han eksistere mere.. men jeg har stadigvæk hans annonce fra Blocket . Han hedder Lars Olander Tlf. 019-236318.. jeg sender en e-mail med en vedhæftede fil med anoncen.. Hvis han stadigvæk laver hardtop så skriv lige her i snacken hvordan det er gået... Med venlig hilsen Per
  3. per5

    albin 23 kalece

    Er der nogle der ved hvad en kalece til en albin 23 ca. koster gerne i nærheden af malmø
  4. Jeg lykkelige Albin 23 ejer har også haft problemer med roret !!! Mit problem var RUER(små muslinger) som havde sat sig oven på roret tæt på rorstangen, der er ikke meget plads mellem roret og bunden af båden, så det er svært at male ordentligt med bundmaling, så det skal gøres med en klud... !!! Og meget grundigt ,og flere gange.. Bagefter smurte jeg godt med en god grafit-olie ved rorstang, og møtrik i bunden af roret og smurte vandfast fedt uden på,, for at holde på olien...Det løste mit problem Venlig hilsen Per5
  5. per5

    Albin 23

    er der nogen der har prøvet at gå en stigning op på skruen (propellen) i øjeblikket bruger jeg en 15x13= 2500 rpm. ved fuld gas
  6. per5

    Albin 23

    Hej terje jeg har lige købt min albin 23 her i sommer jeg vil også have min til at gå lidt hurtigere jeg har bemærket at båden går lidt hurtigere hvis man ligger vægten frem i båden til vinter når den skal op vil jeg male den med hardracing el. andet der kan give den lidt bedre fart. båden bliver også mere retningsstabil med lidt bedre fart.. per
  7. Hej morgan jeg har lige købt en albin 23 78er. Her i sommer, beliggende i kastrup. Jeg syntes det er en dejlig båd og har haft nogle gode ture især til sverige limhamn malmø og hven håber på en god sæson til næste år så skal der rigtigt sejles per
×
×
  • Skapa nytt...