Hej, Tack för svaret.
Om jag inte har helt fel så är sensorerna inte digitala. Dom är väl bara som ett motstånd som mätaren registrerar? Om så är fallet kan man koppla in dom på motorn jag har. Behöver bara veta vilka kablar som är till vad. Exempel: vit går till tempmätaren, röd är ström, svart är minus och så vidare.