Gå till innehåll
lördag 27 juni 2026

LennartNordic

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    53
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av LennartNordic

  1. Hej, Tack för svaret. Om jag inte har helt fel så är sensorerna inte digitala. Dom är väl bara som ett motstånd som mätaren registrerar? Om så är fallet kan man koppla in dom på motorn jag har. Behöver bara veta vilka kablar som är till vad. Exempel: vit går till tempmätaren, röd är ström, svart är minus och så vidare.
  2. Hej Har börjat att renovera en gammal båt med en AQ170 motor i. Nu vill jag sätta in Yamahas digitala mätare i båten men vet inte hur dom ska kopplas. Någon som har ett komplett kopplingsschema på dessa mätare eller vet vilka färger på sladdarna som ska gå vart eller vad dom är till för?
×
×
  • Skapa nytt...