Chha 19 Postad 11 Oktober , 2014 Jag tänker få kapellet tvättat och eventuellt färgat, någon som har tips på bra och priscärd firma i Göteborg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredriklindell 109 Postad 11 Oktober , 2014 Kapelltyg från fabrik smälter in väta-skydd med press på 300 grader. Det skyddet går aldrig att få tillbaka efter en tvätt. Just sayin' Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 138 Postad 11 Oktober , 2014 (redigerade) Jag tänker få kapellet tvättat och eventuellt färgat, någon som har tips på bra och priscärd firma i Göteborg? ---------------------------------------------------------------------------------- Jag rekommenderar gärna Brittmari och hennes dotter på brimarin... Jag har bra erfarenheter av dem. De gör ett mycket bra jobb. serviceminded, goa att tjôta med... Så de rekommenderar jag varmt http://www.brimarin.se Redigerad 11 Oktober , 2014 av Kenneth_SSSSS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser