wanmar 2 Postad 21 Februari , 2013 Har du kollat att den manuella release ventilen är stängd nr 18 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonastajtlajn 0 Postad 21 Februari , 2013 okej jo jag har 6 månaders garanti på den. nej vet inte vart den sitter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 21 Februari , 2013 http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmCcatViewBase.jsp?&lvlCode=4&pCode=C0010444&path=MM~A0000001~M0000466~M0000471~C0010444&isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&reqFor=29&req4Browse=1&docId=&docName=&isForSupStore=true&cCatFilter=MM&eCatSupFldr=supplier-050-025-MM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonastajtlajn 0 Postad 21 Februari , 2013 den satt som berg så den gick inte rubba =( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonastajtlajn 0 Postad 22 Februari , 2013 Eller det är så att jag inte fått in tillräckligt med olja den går lite högre nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 22 Februari , 2013 ja du måste kolla nivån med motorn fullt upptiltad du får väl hjälpa till å lyfta upp den då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonastajtlajn 0 Postad 22 Februari , 2013 okej får på det imorgon igen men trodde inte det var så jobbigt o göra detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonastajtlajn 0 Postad 7 Mars , 2013 nu har jag fått den ve gjord. men där jag köpte den hade motorn i två veckor o kunde inte lösa det hittade inget fel. tog hem den igen o körde den till öckerö marin här jag bor o dom hittade felet direkt. det var de röret som motorn sitter på där man sätter igenom styrningen, det röret var helt sönder rostat. o dom jag köpte den från hittade inget fel kostade mej 2000 kr o laga det vet inte om jag kan få hans båtfirma till o stå för det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser