zimon 0 Postad 11 Juli , 2010 Hejsan. Jag undrar om vart bra ramper för större båtar ( 5,80) runt sjön mjörn finns nånstans? Undrar också efter lite heta platser i sjön, efter i huvudsak gös-trolling? givetvis finns det egna heta platser som jag inte vill kräva er på utan lite basic platser i sjön där det hyser större fisk. Och även vart man kan köpa fiskekort? Ska dra dit nu i sommar för att se om det finns lite större bitar som man kan försöka lura upp och senare självklart sätta tbx . Har ju förstått att det finns rejäla gösar i sjön och vore därför enormt glad om lite förslag besvaras hade' fint och simma lugnt i sommar. Senast ändrad av zimon | 11 juli 2010 | 18:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gerjoh 1 Postad 17 Juli , 2010 Hej! Jag har aldrig varit där själv men en kollega brukar fiska där och dom sjösätter i Alingsås. Jag kollade på Google earth och där kan man se en marina där det verkar finnas ramp. Ta kontakt med turistbyrån, dom borde veta. Några heta platser vet jag ej med kollegan kör trolling nattetid och dom har fått stor fisk!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser