Rydsmannen 0 Postad 21 Juli , 2008 Jag har en volvo penta 45hk (strypt 70hk egentligen) och min propeller är helt slut. Nu när jag ska köpa ny då så funderar jag på att skaffa en propulse justerbar propeller men jag är osäker på om den verkligen skulle passa på min motor. Någon som vet om det funkar eller kan kolla upp det? Vore underbart, är lite desperat eftersom sommar går mot sitt slut! MVH Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 22 Juli , 2008 De passar nog till de flesta? Men det står på kartongerna vilka de passar till eller så kan Marinan i fråga ta reda på detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rydsmannen 0 Postad 22 Juli , 2008 Jo, dom ska väl det men eftersom det är en så gammal motor (-79) så är det ju inte säkert men jag ska åka ner till marinan i stan och höra med dem. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 22 Juli , 2008 Kan ju bli ett problem...Men helt klart värt ett försök;) lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 22 Juli , 2008 Ring eller maila Propulse direkt vetja. De om några måste veta om det funkar på en sån utombordare du har.http://propulse.jetshop.se/ (Contact) /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser