Gå till innehåll
fredag 10 juli 2026
pepsi15

gps tips, semestern på g..

Rekommendera Poster

Behöver hjälp om det är ngn som råkat ut för samma problem som jag. Har en garmin 525s som jag skulle uppdatera mjukvaran på. Laddade över på sd kort,in i plottern o den började uppdatera men slog av efter några sekunder. När jag nu startar plottern så står det bara missing sofware och det går inte att komma vidare. kan heller inte starta om plottern genom power och Home knappen som rekomenderas.. Förslag från ngn tekniker vad som kan vara problemet och vad jag kan göra åt det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kontakta garmins support, maila amerikanarna direkt:
http://www.garmin.com/garmin/cms/site/us/lang/en/supportcontact

Så här står det, visserligen inte 525s men gäller nog lika för den:

Question Why do I get a Software Missing error when using WebUpdater with my Edge 605/705?
Answer: If you have tried updating your Edge 605/705 unit using the Web Updater program on the Garmin website and after completing that process your unit displays a software missing message then this means that the process was interrupted. This situation can be corrected but it will require contacting the Garmin Product support department directly for assistance in recovering that software back onto the unit. Last modified on 06/20/2008

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...