Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
davahl

Reservdelar till Volvo Penta

Rekommendera Poster

Vem har billigast/Beg delar till Volvopenta? Drevia känns dyrt, likaså marinepartseurope.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om det är bara som så att du bara köper VP-orginaldelar så kanske någon har en vettig prisjämförelse på vilken handlare som generellt är bäst.

Oftast handlar det dock om flera olika inköpsställe beroende på vad man tycker är prisvärt. Ta den ofta här på MG diskuterade genaratorn som att exempel för att belysa olika alternativ: 1, ska man satsa på en orginalgenerator 2, maringenerator från annan tillverkare 3, en volvo-bilgenerator från skroten 4, en bilgenarator på biltema. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet man vad man ger sig in på så kan man givetvis spara på surt förvärvade kronor och ören. Men tyvärr måste man ta i akt ordspåket snålheten bedrar visheten. Ett ganska talade/skrivande expempel är att en bekant till mig förra året bytte sin billiga biltema startmotor åtminstonde 3 gånger. Ok, det var inga problem, han fick en ny varje gång. Nu kommer säkert en massa att skriva att  jag har minnsan inte haft några som helst fel på Biltema startmotorn. Nu propagerar jag inte att man i alla lägen skall köpa det som kallas för orginal. Utan att man skall nog noga överväga vilka delar man inte vill skall krångla när man är ute och så vidare. Skäms mvh/Nitro

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej  .Jag rekomenderar drevdelar.se .Dom har bra priser och är är mycket bra att göra affärer med ,dessutom har de nästan allt, och har dom inte delen kan de säkert skaffa den. MVH Benkan 44

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

drevdelar.se är bra .har handlat mycket där,bra priser...Skrattande .. snok

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag kan hålla med till 90 procent vad du säger.t.e.x som drivknutbälg köper jag bara original plus andra saker. snok



Senast ändrad av snok | 30 april 2008 | 23:14

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...