jano 0 Postad 13 Januari , 2008 Jag har inte lyckats att hitta någon som har ett fäste för plottern på piedestalen framför ratten. Har en rör på 32-35 mm. Allt verkar gjort för 25 mm rör. Jag har gjort en platta som jag klämt med två NOA fästen som är lite för små och dessutom aluminium. (RF och Al går ju inte så bra ihop). Har något ett tips på leverantör eller om ni gjort något bra/snyggt själv. // JanO Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 14 Januari , 2008 Jag vet inte vem som säljer vad, men du kan kanske fixxa någonting på egen hand? Är du svetskunnig alt vet /känner någon som kan göra det kan du kanske fixxa till en stödplatta för hållaren och bara svetsa fast en mutter så att du kan gänga fast hela paketet. Inte någon stor utmaning och kan bli ganska skjysst om man gör det rätt. Det finns 1 000 och återigen 1 000 olika lösningar på problemet så om man vill lösa det själv är det bara att burja klura Lycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
grenyg 0 Postad 15 Januari , 2008 Hej, http://www.r-a-m.nu kanske har nåt som passar? Titta i katalogen de har en hel del. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser