Gere 0 Postad 27 Oktober , 2007 Hejsan, Skall i dagarna slå till på en Uttern 6402/S64, fick av en kompis höra att det negativa med nordiska båtar är bristen på bra tillbehör såsom spöhållare, mugghållare, vattenskidstolpar etc. Han menade på att amerikanska båtmärken är bättre på detta. Är det någon som har tips på vart man kan köpa bra och snygga tillbehör? Och kanske förslag på vilka tillbehör man skall ha? Mvh // Gere Senast ändrad av Gere | 27 oktober 2007 | 09:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 27 Oktober , 2007 Hej, Uttern har ju den del orginaltillbehör: http://www.uttern.se/swe/tillbehor_2007.htm#Uttern S64 Sen kan du skaffa Watski, Båtägarnas, Hjermans osv kataloger så har du mycket tillbehör att kolla in. West Marine katalogen (USA) är tjock som en telefonkatalog så i den finns mycket att kolla på också. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gere 0 Postad 3 November , 2007 Jodå, de tillbehören som Uttern har på sin sida har jag koll på men de är ju liksom inte riktigt dessa jag var ute efter. Synd att de andra inte har online kataloger... Ja, ja, nu är den köpt i alla fall så jag får väl ut och leta. Om någon har en marinblå dynsats till salu är det bara att höra av sig. //Gere Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser