Mussli 0 Postad 4 Oktober , 2007 Hej Är det någon som vet om man kan ta reda på tillverkningsår med hjälp av serienummer/tillverkningsnummer?? Har en äldre MB10A. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 4 Oktober , 2007 http://www.drevia.se/motornrbensin.html G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 4 Oktober , 2007 Tackar för infon GöstaU!! De va en -74, men nu ser den ut såhär..:)Har blivit några sena kvällar i garaget denna vecka. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 4 Oktober , 2007 Innan såg den ut såhär.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 4 Oktober , 2007 Snyggt! Hade en gammal MB10 förut, men den såg mest ut som före-bilden. MEn den gick bra (o snålt) efter lite omvårdnad (städning av förgasaren o byte av packning, byte av topploppspackning o lite annat småfix). Just nu kör jag omkring med en gammal MD2 från -69. Vad har du för båt till den? G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 4 Oktober , 2007 Den ska monteras i en Adec 530. Jag å tjejen köpte den i juli i år och då såg den ut som skit på ren svenska!! Efter 8 år på land och avsaknad från omtanke.Men det är ett bra objekt, ganska hel och fin i plasten. Så nu lägger jag all tid på den, det är mitt första renoveringsobjekt som flyter. Det finns mer bilder på den i min sjöbod/album om du vill titta. Orginalmotorn i båten är en O22:a men den har nog sett sina glansdagar..ska riva den till nästa höst. Mvh Micke Senast ändrad av Mussli | 04 oktober 2007 | 21:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser