larsan 17 Postad 18 Maj , 2007 Hej,har en Bayliner 245-04 med en Mercruiser 5.0 på 220 hk. Det sitter en stålpropeller på nu (har inte kollat stigningen på den än). Men tänkte sätta på en alupropp i stället. Någon som vet vilken propp det ska vara på i original? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 18 Maj , 2007 Ring och fråga http://international.bayliner.com/dealer_locator.asp?display=locator&international=yes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 18 Maj , 2007 Får man fråga, varför byta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 19 Maj , 2007 Jadu,kör man på ngt så e det ju inte världens roligast..... Proppen håller,men inte drevet. Därför vill jag byta. Men det verkar vara svårt o få ett svar på vad man ska ha för något,men men,jag söker vidare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 20 Maj , 2007 kör på splinsen då håller den..hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 21 Maj , 2007 Hahaha,kul. Men min flyter i alla fall................ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 21 Maj , 2007 Är du säker på det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser