batrookie 0 Postad 21 Augusti , 2006 Är det någon som köpt till enheten för ekolod till sitt Garmin 182C eller motsvarande. Fungerar den bra? Blir det som en fishfinder, eller bara en djupangivelse? Pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 21 Augusti , 2006 Inte går det väl att koppla ekolod till 182C? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batrookie 0 Postad 21 Augusti , 2006 Enligt Garmins hemsida finns det en ekolodsmodul, GSD20 som går att ansluta till de flesta Garmin plotter (bla 182C). Jag är själv intresserad för att spara plats på intrumentpanelen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 21 Augusti , 2006 OK! Jag tänkte på ekolodsgivare som ansluts direkt till t.ex. 188C. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 21 Augusti , 2006 Ekolodstillsatsen kostar nästan lika mycket som din 182: skulle köpa en till min 172:a men det blev dyrare än att köpa ett separat instrument. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser