Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 Äntligen är det någon som gillar er Göteborgare!! http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,828362,00.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 Usch,Kom hem från hälsingland för en vecka sedan och Lazy (hunden),,, hade fått flera fästingar,så dom är på väg uppåt. Jag har väl plockat kanske 50 stycken redan. Finns det ingen forskning om medel så man blir av med skiten? Det kan väl inte finnas djur som lever på dessa,dom är ju stenhårda. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 Sen har vi ju svedor,om någon vet vad det är?Dom är mindre än knott bara en stor käft,biter som satan och ont gör det.Finns inte söder om Dalälven. Svedor var namnet som man använder i Jämtland. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 påminner mig om en sambo jag hade en gång...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 19 Maj , 2006 Svidknott, kärt barn har många namn som sagt, jag hade en tam jävel som jag kallade för Steve när jag var ung. En riktig blodsugare Steve Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 det var länge sen du var ung va? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 19 Maj , 2006 Ha ha,så ni känner till satyget.Värst är det när man ska fiska bäcköring enl.egna erfarenheter.Fan,blodet bara dröp om en,dom är luftens pyrajor. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 19 Maj , 2006 vi har gott om dem här uppe, jag ger mig fan på att min tama svedo Steve är anfader till dom alla.han var en elak rackare. hittar dom inget annat ställe att bita i så tar dom pungen. listiga rackare dom där svedona. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Maj , 2006 som sagt...låter som en gammal sambo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 Och var fick du luft ifrån ? Har du inget o tillföra så knip igen koko. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 Maj , 2006 Ha,ha ha ....ha ha ha ha ha ...fniss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 nämen kolla hustran skrattar...är det inte jobbigt när taxöronen flaxar omkring vilt då? det var nog första gången jag läst ett garv från dig.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 ...men Steve, det är inget att skämmas över, du är bland vänner. Förresten tror jag de flesta har kännt på oss detta länge... Var det förresten därför du blev så stingslig när jag nämnde att komma ut ur garderoben? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 Haha!!Kul att peter koko försöker få mig att framstå som en bög...fast det kan man ju förstå när det gäller dig, såvitt jag vet var det väl du som antogs vara den här på sajten som drogs till män eller hur? Angående garderoben återigen...vad har du emot dom grabbarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Om du menar Maringarderoben-grabbarna har jag absolut ingenting emot dem. Varför tror du det? Om du menar mitt tidigare inlägg där jag undrade vem som kom ut ur garderoben var det ett försök till en lustifikation som tydligen gick dig förbi. Kanske var den för svår att förstå för dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 Det är lite syjunta över dig som jag skrev....så hur var det nu med din läggning? ska du förneka den? Och hur har du det med alkoholen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Jag har varken problem med min sexuella läggning (hetero) eller alkohol. Varför undrar du det? Letar du efter en sorgebroder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Steve, stämmer du att du är dendrofil? Är det därför du tjatar om Eke, vill du ha stock? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 Tänkte bara att eftersom du är så konfliktbenägen måndag-tisdagar här på mg så kanske du krökar friskt om helgerna? fast det kan ju vara andra problem du har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 20 Maj , 2006 Jag har problem.Först som jag skrev tidigare Lazy (hunden) när det är läggnings-dags och alkoholen räcker aldrig. Hade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 Vilka ord du svänger dig med då? Dendrofil? aldrig ens hört vad det ska stå för...dendro däremot är väl en benämning över årsringar på träd såvitt jag minns. är du en trädkramare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Steve, hur står det till? Det är L-Ö-R-D-A-G idag... Jag vågar påstå att jag är konfliktbenägen lite då och då, oavsett veckodag. Utan att vara bakis... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 jodå...men det kan väl vara så att mån-tis sett över sista halvåret är dina sämsta dagar här på forumet....så vad är dina problem mer än att du seglar alltså? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Dendrofili (av grek. dendron träd och philia kärlek, vänskap) är en ovanlig parafili som yttrar sig i sexuell attraktion till träd. Hos män kan detta ta sig uttryck i att man gnuggar könsorganet mot trädets bark, medan kvinnliga dendrofiler har rapporterats njuta av att använda trädgrenar för penetrering. Källa, Wikipedia Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Varför för du statistik över mig, otäckt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 jaha...o det visste du...helt otroligt att ngn som inte har den läggningen känner till orden...jisses... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 Det var ett diskussionsämne ett tag...oss läkare emellan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 ...och du skrev något om läggningen homosexualitet vill jag minnas... Innebär det att du känner till den..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 298 Postad 20 Maj , 2006 Snarare patient i ditt fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Maj , 2006 nej jag känner inte till den, däremot har jag inte undgått teve dom sista tio åren ...och då var o varannan programledare numera är homosexuell vilket påtalas var o varannan dag i kvällspress så är det oundvikligt att inte känna till det. Men det verkar så vanligt med den sortens personer o framför allt i din stad fjollträsk, men att ngn går ut i skogen o sätter på träd det hade jag inte en aning om du...men lycka till med ditt beteende Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser