Gäst John Postad 14 Augusti , 2005 Har skaffat ett objekt men har ingen aning om vad det är...Vore kul att veta. Den är ca 6.00m*2.10m och är utombordare. (Ombyggd kanske?) Tipps mottages tacksamt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst John Postad 14 Augusti , 2005 Innuti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Honda 0 Postad 14 Augusti , 2005 Hej! Ser ut som min Marieholms Catalina M 20. Båten fanns både med inombordare och utombordare. Om du går in på Båtklubben inline och tittar på fotoalbumen i Catalinaklubben, hittar du nog en som liknar din utvändigt. Invändigt liknar den min förutom rutan och att min är lite påbyggd bak på sidorna. Välkommen som medlem i Catalinaklubben!! MVH Lars-Inge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst John Postad 14 Augusti , 2005 Har kikat i allbummet men inte lyckats hitta en som är riktigt lik. Om någon har bilder på en som liknar min så får ni gärna maila mig eller lägga ut bilderna här. Vore kul att se hur den har sett ut, min är ren på inredning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Honda 0 Postad 14 Augusti , 2005 Lite bilder. Du hittar fler i mitt fotoalbum (bild 2) LIH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Arnell 0 Postad 14 Augusti , 2005 Tack, är ju ganska lika i alla fall. Har skapat en profil här nu med ett fotoalbum med några sorgliga bilder på hur den ser ut just nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser