Secalka 0 Postad 14 Juli , 2005 Även om det har en släng av reklam över sig så kan jag varmt rekommendera Båtshopen i Smedjebacken. (Dalarna för Er som inte är beresta) De har hjälp en stackars landkrabba (mig) med prylar och framförallt rätt prylar för att få motor, reglage och båt att passa i hop. När det strulade så tog de tillbaka grejerna och provade med andra grejer. Nu känns det tryggt att ha båt även om man bara har en insjö att fara runt i ! :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hoogan 0 Postad 14 Juli , 2005 Det är inte så bara,,, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 15 Juli , 2005 Nej, förvisso men jag är uppfostrad i båt vid Västkusten och bor i Dalarna så lite annorlunda är det. Men det är en bra start för barnen så att de tycker båtlivet är kul och smidigt. (Hämtas från dagis i båt, det är grejer det...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hoogan 0 Postad 15 Juli , 2005 om du kommer från västkusten så förstår jag vad du menar,,,,ha det bra ändå,, Hoogan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser