Hejsan
Fick med ett nytt teakbord till båten, efter några måltider med kidsen insåg jag att det kanske borde behandlats på något sätt. Nu är det fettfläckar på bordet (se bilder).
Så till mina frågor:
1.) Hur gör jag bäst för att få bort fläckarna (slipa / rengöringsmedel etc.)?
2.) Hur bör jag behandla/skydda bordet så det inte är så känsligt i fortsättningen?
Tacksam för svar