Hej!
Vi är en familj med två barn , 11 och 13 år, och vi har seglat Albin Vega och Maxi 999 tidigare. Nu är vi sugna på att köpa en segelbåt i 31, 32, eller 33 fots klassen. Vi tänkte göra en intressekoll för att se om någon annan familj skulle vara intresserad av att dela båt, jobb och kostnad. Vi har en båtplats i Torslanda som man i så fall kan använda, den har dock begränsat djup 1:55. Med vänlig hälsning Madeleine