När jag spänner riggen i min båt riktigt hårt så höjs durken. Troligen böjs väl skrovsidorna upp litet. Jag vill motverka det och har tänkt att förlänga bottenstockarna. MEN, en bit upp från kölen övergår ju skrovet från att vara enkellaminat till att bli sandwishlaminat. hur hanterar jag det? ska jag ta bort delar av divinycellen och fylla med homogen plast eller hur bör jag göra?