Hej på er alla.
har en fråga angående mitt ockelbo skrov,förmodligen så är skrovet handmålat och väldigt matt o dåligt.Vad är det bästa man kan göra om man själv vill måla skrovet från grunden till färdigt skick
Hej på er alla jag har frågat många och fått bra svar men när jag skall in och tacka så kommer jag inte in jag tackar här,Jag har en annan fråga angående komptryck undrar varför man skall hålla gasen i botten när man gör komp provet
Hej på er jag har en b30 i min båt och undrar lite om isolering i motorrummet ,hur viktigt är det med rätt temperatur i motorrummet har hört att det kan vara känsligt för bensinrör osv.....