Gusta
Medlemmar-
Innehålls Antal
235 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Nyheter
Kustkort
Forum
Bloggar
Galleri
Butiken
Köp&Sälj
Allt postat av Gusta
-
Hej,tror inte det funkar,enklast om du hittar sprickan från utsidan,slipa djupt,å plasta igen
-
Hej,kolla blocket,tror jag sett en där
-
Hej,om det är en gästhamn så kan du kolla på vänster sida här,troligen öppnar dom första maj
-
hej,lägg inga pengar i ett cobradrev,skaffa ett sx drev,då funkar det
-
Ok,låter bra,men det är ingen större risk att dom tar eld eller så,jag är inte född i farstun,har sysslat med många värmare men inte wallas
-
Tänkte jag skulle få höra nåt från er som andvänder dom mer i praktiken
-
Hej,har skaffat en gammal wallas,ska jag ha statoil blå iden eller,vilka är riskerna med dom,kan dim liksom brinna på fel ställen hi hi
-
Om man köper elektronik i tex Thailand,så brukar det inte vara billigare,låter som det kan bli bara krångel om det inte funkar
-
Hur som helst,en jävla röta det här med landström,men som sagt om man värmer en stund på el,om man måste,då ska det inte va nån fara.Däremot verkar det som man lär ha lite koll på grannarna också,har jag förstått det rätt
-
men om jag har en varmvattenberedare med stickkontakt som jag använder bara en timme ibland på landström,det mästa på motor kan det vara så farligt,eller????,å sen drar ur kontakten Senast ändrad av Gusta | 30 mars 2009 | 17:36
-
Men skotten är det faktiskt så jävligt,har en 305a med sötvk,tänkte sätta in en beredare nu,men vågar jag,vad beror det på att det blir så,dålig beredare eller
-
Tack,kilroy,när hade du bort ditt drev sist,jag har hört om detta fenomen,at dom fastnar så.Man tycker väl axeln borde röra sig i motorn när man lyfter å sänker drevet eller hur. Börjar undra om jag ska skita i det iår,båten står så långt bort,jag har provkört den,ock allt låter bra,vad tror ni,i min båt har det nog inte varit borttaget på många år.
-
har inte drevet i närheten,är dom sex bultarna vanliga bultar,mm hylsor tex
-
Hej,ska ta bort mitt sx drev för första gången,läste att det ska va 1/2 tum insex,tar bara drevet,är det nån packning emellan,som det var på cobra dreven tex,det är väl smörjnipplar på axeln??? Jag menar packning mellan drev o sköld.Paketet är en 02a Senast ändrad av Gusta | 22 mars 2009 | 12:49 Senast ändrad av Gusta | 22 mars 2009 | 14:05
-
Hej,kanske någon har en kylbox tillsalu,låg strömförbrukning,storlek kan diskuteras 12v,kanske även 220v,inte gasol Senast ändrad av Gusta | 08 mars 2009 | 12:20
-
Hej,glycolläckage på vintern är inte alls ovanligt när materialet drar ihop sig,inget att oroa sig för nu,vänta tills du kör igång ivår,då ser du
-
Hej,har ett litet bekymmer,finns det nån i Vås som kommer att sjösätta sent,kanske kan låna din plats ett tag Jag har egen plats,men tänkte sälja min båt,vet inte ens om det går att sälja nåt,då kan jag lämna ifrån mig min plats om vi kommer överens om ett pris,båten är en Parad 860,3m bred,hör av dig,om du har nåt
-
Halloj,nån som vet nåt om priser o om det finns platser där,el o vatten osv,,min båt är 9ggr3m.
-
Hej,då måste du ptovtrycka drevet innan sjösättning,annar går vatten in
-
Den dagen du tystnar här,då vet vi vad som hänt?????
-
Finns även ex i toppskick,inte speciellt billiga
-
Hej,någon som har erfarenhet av parad 860,bra eller dåligt,en 67a förövrigt,5l vp v8
-
Är inte skruvarna täckta med en bricka,som du pillar bort
-
dumt att lägga ner en massa energi på liknnde projekt,värde likamed noll,när det är klart
