Hej
Har en plastbåt som är i behov av lite kärlek så hade tänkt fixa till henne.
Båten har skador i gelcoaten efter alla år, Nu är min fråga hur jag ska fixa detta, det ska inte var någon utställningsbåt så behöver inte bli perfekt.
Jag har tänkt
Slipa
Spackla med epoxi
Epoxi primer
Färg.
Går det att ha samma färg upp hela vägen till relingen?? Ska stå på trailer när den inte används. Eller kom med förslag hur jag ska göra!!! Tänkt använda Biltema/julas sortiment.