Gå till innehåll
tisdag 23 juni 2026

Sebjoin

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    1
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Sebjoin

  • Placering
    Landkrabba

Profile Information

  • Plats
    Sollentuna / Yxlan
  1. Vi har en Uttern 690 från -81 med en 90 hk 4T utombordare (Suzuki DF90 från 2001) i kassett och motorn låter INGENTING! Måste kolla på varvräknaren om den är igång eller inte (när vi ligger still ;-) ). I 18-20 knop är det i princip bara vatten mot skrovet som väsnas. Ungarna kan utan problem ligga och sova i akterruffen, även när vi är ute och åker. Kassetten tar mycket plats i akterruffen, men än så länge får ungarna plats att sova där. Även jag som är 180 lång kan ligga där, även om bredden på kojen är något smal.
×
×
  • Skapa nytt...