Gå till innehåll
fredag 26 juni 2026

Janne_14

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Janne_14

  1. I botten av motorluckan finns 3-4 st skruvar till lyftplattan. Efter att dessa har skruvats loss starta lyftet av luckan. Idiotisk lösning. Drar nu en separat matning till lyckans lyft som kan nyttja starbatteriet eller erhålla ström utifrån. Har kopplingen bredvid huvuströmbrytarn. Kontaktade Båtarna innan för att kontrollera att inget annat problem kunde erhållas och fick deras gk.
  2. Har ett problem, utav ngn. anledning har jag ingen ström I batterierna trots 240 v el in, allt dött. Motorluckan är via elmotor. Hoppas att ngn kan ge mig ett tips hur jag får upp motorluckan så att felsökning kan starta. Annars helnöjd med denna båt och vi är endast 2 st oftast.
×
×
  • Skapa nytt...