gonefishing5053 0 Postad 22 Juni , 2014 Hej min powertrim tilt fungerar ej har precis köpt motorn och han sa att den ej fungera men kanske kan fixa det!! Så. Undandrar jag är det dyrt eller går det att lösa för någorlunda normal Svensson plånbok!! Sen en annan fråga om denna va det att det fanns ingen el kopplat alls till den och såg inte ut som det vart det innan heller ska de vara så eller inte dom jag har sett har man ju tilt knapp på reglaget men där satt inget heller!! Utan ända som satt va en vajer från en knapp spak på fästet på akterspegeln så att säga till tilten kolven!!! Skickar med bild som den ser ut nu förutom vajern tacksam för svar Mvh matte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bullen666 0 Postad 23 Juni , 2014 Tyvärr så har du nog blivit lurad om han sa att det var "eltilt" !! Vad jag förstår så har du manuell tilt som jag har på min...kan du tilta manuellt om du vrider på reglaget? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonefishing5053 0 Postad 23 Juni , 2014 Det var en manuell tilt men den vill inte fungera riktigt som sagt men borde väll kunnas köpa begagnad för en bra peng tycker jag!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bullen666 0 Postad 24 Juni , 2014 Händer det inget när du vrider på spaken vid motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser