Gå till innehåll
onsdag 30 juli 2025
Gäst anders

bella 512 Europa

Rekommendera Poster

Gäst anders

funderar att byta min gamla yamarin mot en bella 512 erfarenheter??? passliga motoralternativ??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Gissningsvis har Bella 512 Europa och Excel samma skrov. Om man ser på Bellas hemsida så har de exakt samma mått och vikt samt rekommenderat motorintervall. Så då kan ett test av Bella 512 Excel kanske vara av nytta vad gäller prestanda, motorval mm. Det finns ett sådant test här: http://www.baat.aller.no/baatweb/bm.nsf/0/dcc62bbd45415c6dc1256d4e00324850?OpenDocument (har själv en Yamarin 5820 som även finns med i det testet) Lycka till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kerstin

vi har en Bella 512 Europa och en Suzuki 60hk -fyrtakt, har använt denna båt i 2 somrar nu och är helnöjda, det är en jättebra båt för fiske och utflykter, den går stadigt även med ett antal passagerare, mycket bra stuvutrymmen, vi måste tyvärr sälja vår pärla nu pga sjukdom men rekomenderar verkligen båten, vi är helnöjda.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Jag ber om ursäkt att jag avviker från ämnet, men bli medlem du också Kerstin! Du är varmt välkommen, och det behövs lite tjejer här också. Ni är alldeles för få som syns! Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej anders! Avser du Bella 510 eller Bella 510 Europa? (Du har inte funderat på att bli medlem?) Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...